پروژه مالی كارخانه برق شهری و امور مالی در صنعت برق (بصورت کامل و آپدیت شده)
به دانلودفا خوش آمديد. لطفا براي استفاده از تمامي امکانات سايت ثبت نام کنيد
پروژه مالی كارخانه برق شهری و امور مالی در صنعت برق (بصورت کامل و آپدیت شده) پروژه مالی كارخانه برق شهری و امور مالی در صنعت برق (بصورت کامل و آپدیت شده)

پروژه مالی كارخانه برق شهری و امور مالی در صنعت برق (بصورت کامل و آپدیت شده)

نويسنده: فاطمه | تاريخ ارسال: دو شنبه 13 دی 1395

| موضوع: پایان نامه و پروژه های دانشجویی،، | بازديد: 78 بار | تعداد نظر:


دسته: حسابداری 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 178 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 232 

دانلود پایان نامه و پروژه پایانی رشته حسابداری با عنوان پروژه مالی كارخانه برق شهری

 

قیمت فایل فقط 49,000 تومان

خرید

دانلود پایان نامه و پروژه پایانی رشته حسابداری

پروژه مالی كارخانه برق شهری و امور مالی در صنعت برق

(بصورت جامع و کامل در قالب 232 صفحه)

*آپدیت جدید:
اضافه شدن امور مالی صنعت برق در 123 صفحه  در قالب ورد و بصورت رایگان

نخستین كارخانه برق شهری در ایران 

بی تردید، پرسابقه‌ترین و نام آورترین فرد در میان بنیاد گران صنعت برق در ایران را باید مرحوم حاج حسین امین الضرب (مهدوی) فرزند حاج حسن امین الضرب دانست. او نخستین كسی بود كه با كسب امتیاز نامة‌معتبر اقدام به تأسیس كارخانة برق شهری در ایران كرد و با توجه به شرایط زمان،‌ جمعیت و نیاز مصرف،‌مولدهای مناسب وارد كشور كرد و در تهران به كار انداخت.آن شادروان در سال 1246 هجری شمسی دیده به جهان گشود و در 28 آذر سال 1311 بر اثر سكته در گذشت. وی در دورة اول مجلس شورای ملی به نمایندگی انتخاب شد و نایب رئیس مجلس گردید و در دورة ششم هم از تهران به نمایندگی رسید. علاوه بر اینها مدتی هم ریاست اتاق تجارت را بر عهده داشت.
 
چنانكه از امتیاز نامة حاج امین الضرب بر می‌آید، امتیاز كارخانه‌های برق، آجر سازی و تجاری تؤاماً گرفته شده بود. كارخانة آجر سازی، ابتدای جادة شهر ری در جنوب غربی میدان شوش احداث شد و به بهره برداری رسید. آجرهای محصول این كارخانه كاملاً شبیه آجرهای مشبك سفالی امروزی بود، ولی به علت نبودن ملات سیمان مشكل كلی ساختمانها و شیوه‌های رایج ساختمان سازی در آن زمان و همچنین گرانی آجرهای تولید كارخانه‌ در مقابل ارزانی اجرت كارگران خشت مال، آجرسازی ماشینی در این كارخانه چندان دوامی نیافت وبسیار زود تعطیل گردید، اما از كورة بلند آن سالها برای پخت آجرها معمولی استفاده می‌شد و می‌توان گفت كه این كوره، بعدها به صورت الگویی برای احداث دیگر كوره‌های آجرپزی درآمد.
 

محل و مشخصات اولین كارخانه برق 

درسال 1279 هجری قمری یك شركت بلژیكی با سرمایه سی هزار لیره و با مباشرت میرزا حسین قزوینی سپهسالار اقدام به احداث یك كارخانه تولید گاز شهری در تهران كرد، اما این كارخانه به علت عدم دسترسی به زغال سنگ تعطیل شد.چند سال بعد یك نفر ایرانی آن را به ده هزار لیره خرید و درسال 1309 هجری قمری آن را به شركتی موسوم به شركت عمومی روشنایی و حرارت در ایران ، فروخت. شركت مذكور ماشینهای زیادی وارد كرد و حتی بهره برداری را هم آغاز كرد ولی توفیق چندانی به دست نیاورد و بالاخره محل كارخانه را در خیابان چراغ گاز سابق (چراغ برق یا امیر كبیر كنونی) به حاج حسین امین الضرب فروخت. در همین محل بود كه اولین كارخانه برق شهری در تهران تاسیس شد.مساحت زمین كارخانه بلغ بر 6072 متر مربع بوده و مبلغ پانزده هزار تومان بابت آن پرداخت گردیده است. در حال حاضر در محل مذكور پاساژی به نام كاشانی ساخته شده است.
 
 
کلمات کلیدی:

پروژه مالی

حقوق و دستمزد

برق شهری در ایران

ارتباط بین داراییها و ‏بدهی‌ها

پروژه مالی كارخانه برق شهری

 
 
 

برقراری انشعاب و نحوه وصول مطالبات 





دوستاني که مايل هستند مقاله خود را به فروش بگذارند با مديريت در تماس باشند.
اعضاي محترم سايت اگر مايل باشند ميتوانند مقاله هاي خود را با ديگر اعضا و کاربران به اشتراک بگذارند. در صورت تمايل مقاله خود را براي ما ارسال کنيد تا با نام خودتان در سايت منتشر شود.
از عزيزاني که مايل به نويسندگي و فعاليت در اين سايت ميباشند دعوت به عمل مي آيد. لطفا براي اين منظور با مديريت تماس بگيريد.
از کاربران و اعضاي محترم سايت خواشمندم ما را حمايت کنند تا بتوانيم قدرتمندتر از هميشه به فعاليت خود ادامه دهيم.
  • بازديد امروز : 29
  • بارديد ديروز : 0
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل ديروز : 0
  • بازديد کلي : 46679
  • تعداد اعضا : 10
  • افراد آنلاين : 1
  • اعضاي آنلاين : 0
  • امارگیر حرفه ای سایت

    
    وبلاگ نویسی | روانشناسی
    آموزش زبان | مسکن قزوین
    زبان انگلیسی | کوله پشتی

    امارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت